Heeft u een klacht over onze dienstverlening?
Wij doen ons best om de beste dienstverlening aan te bieden. Toch kan het zo zijn dat er een klacht ontstaat over onze dienstverlening. Indien u een klacht heeft over onze dienstverlening, horen wij dit graag zodat we uw klacht kunnen behandelen conform onze klachtenregeling. Wij handelen deze klachten binnen een redelijke termijn af en proberen samen met u een oplossing te vinden voor uw klacht.
Klacht indienen per mail
Uw klacht kunt u schriftelijk indienen door een e-mail te sturen naar: klachten@vanhoek-partners. U kunt ook direct een klacht indienen door hier te klikken.
Wat moet er in uw klachtomschrijving staan? Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen moet uw klacht minimaal de volgende gegevens bevatten:
- Uw volledige naam
- Uw adresgegevens
- Een dagtekening
- Indien van toepassing de naam van uw organisatie
- Een duidelijke omschrijving van de klacht en de gedraging die tot de klacht heeft geleid
- De datum of tijdsperiode waarin de klacht zich heeft voorgedaan
- Alle relevante documenten omtrent uw klacht
Klacht indienen per post
Wilt u liever uw klacht per post indienen? Dat kan door uw klacht met de bovengenoemde gegevens te versturen naar:
Van Hoek & Partners Incassoservices B.V.
T.a.v. Klachtbehandeling
Postbus 3469
5203 DL ’s-Hertogenbosch
ONEENS MET DE KLACHTAFHANDELING?
Bent u het niet eens met de manier waarop uw klacht is behandeld? Dan kunt u met uw bezwaar naar de onafhankelijke geschillencommissie stappen via Incassoklacht.nl waar ons kantoor bij is aangesloten. Zij zullen het geschil aan de hand van hun geschillenregeling afhandelen.