Mijn Dossier
Fijn dat u samen met ons een oplossing wilt vinden voor uw dossier. Hieronder kunt u direct actie ondernemen.
Kunt u het openstaande bedrag niet direct voldoen of vindt u het moeilijk om de schuld in één keer te betalen? Vaak kunt u een regeling treffen. Hieronder kunt u een verzoek indienen voor een betalingsregeling of uitstel tot een bepaalde datum. Wij kijken dan samen met u naar wat er mogelijk is in uw dossier om uw schuld te regelen. Zo zorgen we samen voor een gepaste oplossing en dat u uiteindelijk de schuld aflost.
Kunt u geen enkel bedrag voldoen binnen 31 dagen of wilt u een betalingsregeling treffen van meer dan 3 maandelijkse termijnen? Dan verzoeken wij u vriendelijk telefonisch contact op te nemen met ons. Wij helpen u graag met een betaalplan voor uw schuld. Wij zijn van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 17:00 uur telefonisch bereikbaar op 073-643 04 08.
Bent u van mening dat u het bedrag inmiddels al heeft voldaan? Dan verzoeken wij u vriendelijk om een screenshot van de betaaltransactie bij ons in te dienen. Dit kunt u gemakkelijk doen door een foto of bestand toe te voegen met het formulier hieronder. Wij controleren het betaalbewijs en nemen contact met u op zodra de status van uw dossier eventueel wijzigt.
Staat u onder bewind of valt u in de regeling WSNP? Of bent u een schuldhulpverlener en behartigt u de zaken voor een persoon die door ons is aangeschreven? Wij verzoeken u dan middels onderstaand formulier uw vraag of mededeling bij ons in te dienen zodat wij dit kunnen verwerken in desbetreffend dossier.
Betaalt u liever in één keer? U kunt veilig én snel via i-Deal betalen. Klik hier om een betaling te doen.
BEZWAAR EN KLACHTENREGELING
Het kan zijn dat u het niet eens bent met het feit dat u bent aangeschreven of bijvoorbeeld over de hoogte van het bedrag. U kunt dit dan kenbaar maken aan ons door een bezwaar of klacht in te dienen. U kunt ook bewijsstukken toevoegen aan uw bezwaar.
Wat gebeurt er met uw bezwaar?
Uw ontvangt binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van uw bezwaar. Dit betekent dat uw bezwaar in goede orde is ontvangen door ons kantoor. Een van onze klachtbehandelaars neemt uw klacht of bezwaar dan in behandeling en zal een onderzoek starten in uw dossier. De behandeltermijn is maximaal 6 weken na ontvangst, mede afhankelijk van uw klacht of bezwaar en mogelijkheden in uw dossier.
Welke gegevens worden er geregistreerd?
Wij registreren alleen gegevens die nodig zijn om uw bezwaar of klacht in behandeling te kunnen nemen, voor zover deze gegevens niet bekend zijn in uw dossier waaraan uw bezwaar of klacht wordt gekoppeld.
Over uw bezwaar of klacht blijven wij graag met u in contact. Het is daarom van belang dat u uw contactgegevens goed controleert op juistheid. U kunt hieronder uw bezwaar of klacht indienen.