MIJN DOSSIER

Fijn dat u samen met ons een oplossing wilt vinden voor uw dossier. Hieronder kunt u gemakkelijk bepaalde zaken rondom uw schuld regelen. U kunt direct actie ondernemen. Houdt uw dossiernummer bij de hand en zorg er altijd voor dat uw contactgegevens kloppend zijn, mochten wij contact met u willen opnemen.


Kunt u het openstaande bedrag niet direct voldoen of vindt u het moeilijk om de schuld in één keer te betalen? Vaak kunt u een regeling treffen.

Hieronder kunt u een verzoek indienen voor een betalingsregeling of uitstel tot een bepaalde datum. Wij kijken dan samen met u naar wat er mogelijk is in uw dossier om uw schuld te regelen. Zo zorgen we samen voor een gepaste oplossing en dat u uiteindelijk de schuld aflost.

Kunt u geen enkel bedrag voldoen binnen 31 dagen of wilt u een betalingsregeling treffen van meer dan 3 maandelijkse termijnen? Dan verzoeken wij u vriendelijk telefonisch contact op te nemen met ons. Wij helpen u graag met een betaalplan voor uw schuld. Wij zijn van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 17:00 uur telefonisch bereikbaar op 073-643 04 08.

  • Voer een getal kleiner dan of gelijk aan 3 in.
    Wilt u een regeling aanvragen van meer dan 3 betalingstermijnen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 073-6430408
  • DD slash MM slash JJJJ
    Kies de datum waarop u de eerste betaling zult voldoen. Kunt u binnen 31 dagen geen betaling verrichten? Neem dan telefonisch contact met ons op via 073-6430408
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Bent u van mening dat u het bedrag inmiddels al heeft voldaan? Dan verzoeken wij u vriendelijk om een screenshot van de betaaltransactie bij ons in te dienen.

Dit kunt u gemakkelijk doen door een foto of bestand toe te voegen met het formulier hieronder. Wij controleren het betaalbewijs en nemen contact met u op zodra de status van uw dossier eventueel wijzigt.

  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 64 MB, Max. aantal bestanden: 4.
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Staat u onder bewind of valt u in de regeling WSNP? Of bent u een schuldhulpverlener en behartigt u de zaken voor een persoon die door ons is aangeschreven? Wij verzoeken u dan middels onderstaand formulier uw vraag of mededeling bij ons in te dienen zodat wij dit kunnen verwerken in desbetreffend dossier.

     

     

    • Sleep bestanden hierheen of
      Max. bestandsgrootte: 64 MB, Max. aantal bestanden: 4.
      • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

      Betaalt u liever in één keer? U kunt veilig én snel via i-Deal betalen. Klik hier om een betaling te doen.

      BEZWAAR EN KLACHTENREGELING

      Het kan zijn dat u het niet eens bent met het feit dat u bent aangeschreven of bijvoorbeeld over de hoogte van het bedrag. U kunt dit dan kenbaar maken aan ons door een bezwaar of klacht in te dienen. U kunt ook bewijsstukken toevoegen aan uw bezwaar.

      Wat gebeurt er met uw bezwaar?

      Uw ontvangt binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van uw bezwaar. Dit betekent dat uw bezwaar in goede orde is ontvangen door ons kantoor. Een van onze klachtbehandelaars neemt uw klacht of bezwaar dan in behandeling en zal een onderzoek starten in uw dossier. De behandeltermijn is maximaal 6 weken na ontvangst, mede afhankelijk van uw klacht of bezwaar en mogelijkheden in uw dossier.

       

      Welke gegevens worden er geregistreerd?

      Wij registreren alleen gegevens die nodig zijn om uw bezwaar of klacht in behandeling te kunnen nemen, voor zover deze gegevens niet bekend zijn in uw dossier waaraan uw bezwaar of klacht wordt gekoppeld.

      Over uw bezwaar of klacht blijven wij graag met u in contact. Het is daarom van belang dat u uw contactgegevens goed controleert op juistheid. U kunt hieronder uw bezwaar of klacht indienen.

      • Sleep bestanden hierheen of
        Max. bestandsgrootte: 64 MB, Max. aantal bestanden: 4.
        • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

        Niet elke schuld is problematisch. Toch is een schuld hebben nooit prettig. Het veroorzaakt stress en wanneer u niet op tijd in actie komt, kunnen er andere schulden ontstaan.Het is daarom belangrijk dat u op tijd in actie komt en juist in contact blijft met ons.

        Komt u er zelf niet uit of heeft u vragen wat u moet doen met uw schulden? Neem dan contact op met ons team en vraag om hulp. Er is vaak een oplossing te vinden, zolang u bereid bent naar hulp te vragen en in contact blijft met ons of andere schuldeisers.

        U kunt telefonisch contact op te nemen met ons. Wij helpen u dan graag met een betaalplan voor uw schuld en kunnen u helpen met doorverwijzen naar verschillende hulpinstanties. Wij zijn van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 17:00 uur telefonisch bereikbaar op 073-643 04 08.

        • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

        Hoe wij omgaan met uw gegevens

        In ons privacy beleid leest u meer over hoe wij omgaan met uw gegevens die u aan ons doorgeeft via onze formulieren of andere contactmogelijkheden.

        Hulp nodig?


        Telefoonnummer

        073-643 04 08


        E-mail

        info@vanhoek-partners.nl


        Van Hoek & Partners Group

        Postbus 3469 5203 DL ’s-Hertogenbosch

        Reitscheweg 7 5232 BX ’s-Hertogenbosch


        Openingstijden


        Maandag 09:00-17:00

        Dinsdag 09:00-17:00

        Woensdag 09:00-17:00

        Donderdag 09:00-17:00

        Vrijdag 09:00-17:00

        Inloggen opdrachtgever     Diensten     Mijn Dossier    Bezwaar of betwisting     Incassobijsluiter     Klacht    Privacybeleid     B2B oplossingen    Veelgestelde vragen    NL | EN


        Ons kantoor is erkend en aangesloten bij de Nederlandse Orde voor Wettelijke Incassodienstverleners, kwaliteitskeurmerk NowID


        Op al onze opdrachten en werkzaamheden zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.