Incasso MET ERVARING

In een tijd van automatisering focussen wij ons ook op menselijk contact. Om die reden blijven wij telefonisch contact opnemen met uw klant om uit te zoeken waar het fout gaat. In sommige gevallen is het namelijk geen onwil van de klant om niet te betalen. Dan is het zaak dat we samen kijken naar de juiste hulp en zo een gepaste oplossing vinden om de schuld uiteindelijk toch opgelost te krijgen. Tenslotte krijg je samen veel meer geregeld.

  • No cure no pay
  • Sociaal verantwoord
  • Direct resultaat
  • Ruim 20 jaar ervaring
incasso callcenter

SOCIAAL VERANTWOORD

Niet elke schuld is hetzelfde en vraagt om een persoonlijke aanpak om samen tot een goede oplossing te komen. Om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen, wordt ons personeel daarom periodiek getraind en opgeleid. Het thema van de trainingen is gericht op sociaal verantwoord incasseren en wat daarbij komt kijken in bijvoorbeeld communicatieve zin. Lees meer

Maatschappelijk BELANG

Wij leggen onze focus op wat er juist wel mogelijk is in een dossier. Denk aan een passende betalingsregeling voor beide partijen. Hiermee bereiken we dat de schuld uiteindelijk wordt afgelost . Bovendien voorkomen we ook dat er anders nieuwe schulden zouden ontstaan met alle gevolgen van dien.

Niet elke situatie is hetzelfde en dat weten we. Maatschappelijk verantwoord incasseren vraagt dus om een aanpak op maat. Hiermee zorgen wij niet alleen dat iemand uiteindelijk betaalt, maar dat u ook de klantrelatie kunt behouden. Iets waar de meeste partijen helaas geen rekening mee houden.

AANMANING

WIK-Brief

Soms is onze laatste aanmaning voldoende en betaalt uw klant direct. Wij geven uw klant de mogelijkheid de hoofdsom te betalen zonder extra kosten.

Volgens de WIK (Wet Incasso Kosten) dient deze herinnering aan bepaalde wettelijke vereisten te voldoen als u zaken doet met een particulier. Wij verzorgen voor uw organisatie een aanmaning conform de WIK zodat u zeker weet dat dit op de juiste manier gebeurt. Ook bespaart u hiermee tijd en zorgt ons schrijven ervoor dat uw klant sneller overgaat tot betaling.

Incassotraject

MINNELIJKE FASE

Na de aanmaning volgt een incassotraject, waarbij wij op verschillende manieren in contact komen met de schuldenaar voor een oplossing.

Uw klant krijg een brief per post, e-mail, SMS en wordt gebeld om de schuld te regelen. Onze ervaren collectors leggen de nadruk op wat juist wél kan qua betalingsafspraak. Door alle betaalopties aan te bieden gaat uw debiteur sneller over tot betaling. Soms kan de debiteur ook een regeling treffen zodat de schuld in afgesproken termijnen wordt afgelost.

Juridisch

GERECHTELIJKE STAPPEN

Ook als het gaat om een juridisch advies, gebruiken wij graag onze ervaring om met u mee te denken, omdat niet elk dossier of elke schuld hetzelfde is.

Een gerechtelijk traject is helaas soms de enige mogelijkheid zodat uw klant alsnog betaalt. Voordat u hierover beslist, adviseren wij u graag over de de slagingskans en het kostenplaatje dat hierbij hoort. Zo komt u achteraf niet voor verrassingen te staan en houdt u de regie altijd in eigen hand. Neemt u gerust contact op als u vragen heeft.

Neem contact op met een van onze incasso adviseurs

Of bel ons direct

073 – 643 00 00

 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Van Hoek & Partners


Postbus 3469 

5203 DL ’s-Hertogenbosch

Reitscheweg 7-C 

5232 BX ’s-Hertogenbosch


Telefoonnummer

073-643 00 00 (alleen voor opdrachtgevers)


Email

info@vanhoek-partners.nl

Contactgegevens opdrachtgeverS